- Home
Drodzy Goście,
Aby rozwiać Wasze wątpliwości i niepokoje oraz odpowiedzieć na pytania o sytuacji panującej w naszym hotelu pragniemy poinformować Was o rzeczywistym stanie i naszych działaniach skierowanych do Was i dla Was.
Staramy się w jak największym stopniu zapewnić bezpieczeństwo mieszkającym w hotelu gościom i pracującemu personelowi. Wdrożyliśmy szereg procedur zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego (https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe):
O hotelu:
- Przed dokonaniem czynności meldunkowych przeprowadzamy krótki wywiad, a przez okres kolejnych dni, monitorujemy stan zdrowia zameldowanych Gości.
- Wszystkie osoby proszone są o regularną dezynfekcję dłoni oraz noszenie maseczek podczas pobytu w strefach ogólnodostępnych.
- Dbamy o zachowanie odległości co najmniej 1,5m. w strefach ogólnodostępnych.
- Ograniczyliśmy liczbę pracowników korzystających jednocześnie z przestrzeni wspólnych.
- Zorganizowaliśmy specjalnie wydzieloną strefę dostaw umożliwiającą dezynfekcję wszystkich dostarczanych towarów.
- Przestrzegamy zasady częstego wietrzenia, czyszczenia i dezynfekcji pomieszczeń ogólnodostępnych.
- W hallu i pomieszczeniach ogólnodostępnych zamontowaliśmy lampy UV-C do dezynfekcji.
- Wykonujemy dezynfekcję sprzętów hotelowych, udostępnianych gościom po każdym użyciu (np. rowery, w tym również długopisy czy karty klucze).
- W strefach komunikacyjnych/ogólnodostępnych zamontowane zostały dozowniki z płynem dezynfekującym. Podczas zameldowania i pobytu dezynfekcja dłoni jest czynnością obowiązkową, monitorowaną przez personel.
- W pomieszczeniach sanitarno-higienicznych zamieściliśmy instrukcję m.in. prawidłowej dezynfekcji rąk.
- Zapewniamy możliwość nabycia w recepcji rękawiczek, maseczek jednorazowych, płynu do dezynfekcji.
- Pracujemy w jednorazowych rękawiczkach, maseczkach ochronnych/przyłbicach oraz w bezpiecznej odległości. W recepcji obsługa odbywa się dodatkowo za bezpieczną osłoną.
- Przez okres kwietnia i mają wdrażaliśmy wszystkie zalecenia i zastosowaliśmy się do przygotowania procedur i wymagań (w tym przygotowania pomieszczeń do czasowej izolacji osoby z objawami COVID-19).
- Jesteśmy po licznych szkoleniach. Nasz personel dba i pilnuje poprawności w przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa, higieny w tym wymagającym specjalnej troski i odpowiedzialności dla nas czasie.
Liczymy na Państwa wyrozumiałość w tych prewencyjnych działaniach.
O gastronomii:
Zgodnie z III etapem odmrażania gospodarki od 18.05.2020 r. wznawiamy działalność restauracji i barów.
- Od godziny 12:00 do 23:00 zachęcamy do skorzystania z restauracji al`a carte, z autorskim menu szefa kuchni.
- Podczas śniadań i obiadokolacji przedstawiamy Państwu do wyboru szeroką gamę dań ciepłych i zimnych, serwowanych przez personel. Podajemy napoje zimne i gorące, a do śniadań świeżo wyciskany sok. Dzięki wyszkolonemu personelowi utrzymujemy wysoki reżim sanitarny.
- Zapraszamy również do naszego hotelowego Lobby Baru, gdzie skosztujecie Państwo wypieków naszego Mistrza Cukiernika.
- Do Państwa dyspozycji pozostaje również Beach Bar z pełną ofertą drinków, deserów lodowych, dań przygotowywanych na miejscu, oraz muzyką na żywo.
O pokojach
- Wdrożyliśmy procedurę obowiązkowego ozonowania pokoi po każdym wymeldowaniu (urządzenia służącego do dekontaminacji).
- Udostępnianie pokoju odbywa się po 1 dobie od jego opuszczenia.
- Wprowadziliśmy ograniczenie rutynowego sprzątania pokoi. Serwis pod nieobecność i na życzenie gościa w jednorazowych rękawiczkach i maseczkach/przyłbicach z zachowaniem bezpiecznej odległości.
- Zastosowaliśmy się do zakazu używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
- Bielizna hotelowa prana jest w systemie zapewniającym bezpieczeństwo bakteriologiczne i wirusowe.
- W Państwa pokoju nie przebywał nikt, po tym jak został on zdezynfekowany.
O SPA
- Duża ilość gabinetów pozwala nam na bieżącą ich dezynfekcję za pomocą środków do tego przeznaczonych, dodatkowo wykonywana poprzez ozonowanie lub lampę UV-C.
- Planowanie zabiegów odbywa się z przesunięciem czasowym. tak, by w tym samym czasie w obszarze recepcji Spa przebywał jeden Gość posiadający termin na zabieg.
- Umożliwienie korzystania ze strefy basenowej, strefy saun, sali fitness czy Groty solnej na wyłączność przez Gości hotelu wspólnie zakwaterowanych. Rezerwacja godzin w recepcji Spa.
- Procedury higieny i dezynfekcji zostały zaostrzone i również wdrożone, są z wielką starannością przestrzegane. Dezynfekcja w pomieszczeniach np. basenu, sali fitness, groty solnej oraz dodatkowa przerwa po każdym korzystaniu przez Gości.
- Na ten moment wykonujemy zabiegi rehabilitacyjne oraz kosmetyczne , na które zapraszamy.
- Już niebawem udostępnimy korzystanie z pozostałych naszych usług z zakresu masaży oraz poszczególnych obszarów strefy Wellness & Spa ( basen, kompleks saun, grota solna ) zgodnie z terminami ogłaszanymi przez Rząd ( wg wstępnej informacji od 1 czerwiec 2020). Na bieżąco śledzimy zmiany.
Mamy nadzieję, że rozwialiśmy Państwa obawy i wątpliwości. Dbamy z wielką odpowiedzialnością o Państwa i nasze bezpieczeństwo, a jednocześnie staramy się zapewnić Państwu spokojny i miły pobyt z dozą relaksu w naszym hotelu. Lokalizacja naszego hotelu bezpośrednio przy plaży, w małej nadmorskiej miejscowości, to idealne miejsce na izolację i relaks. Prosimy jednak o powściągliwość i zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa. Zapraszamy do kontaktu.
Team HOTEL LAMBERT**** MEDICAL SPA
kom. 739 260 100 lub tel. 094 35 15 431
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.